söndag 8 maj 2011

Mimas Träff i Halmstad..

...En super trevlig helg som Mimas anordnade nu i helgen...Super god mat och en mycke välplanerad träff...

Och detta skapade jag under helgen..


















Jag var på träffen tillsammans med Lotta o Marianne...
Ett stort tack till er båda för en SUPER helg...







Bilen full packad :)



Mina vänner jätte glada att vi är framme på Träffen..



Ett TACK till Mimas gäng för den trevliga träffen..




Man måste pausa mellan skapandet...





Lunchen var man bara tvungen att gå ut och äta...Vädret var kanon :)





Jag njuter av en god Pastasallad...





Det skapas för fullt...





Och mycke fick vi gjort...

3 kommentarer:

Ingela sa...

Wow!!! Så produktiv du är och så fina LO´s du gjort!!!

Begriper inte hur du får så mkt gjort på en träff....fast med den godispåsen framför sig så får man kanske lite energi ;O)

Hur som helst...Jättefina alster Ika!

Ingela

Lena sa...

Oj vad snabb du var att lägga upp allt. Och så mycket fint. Hann inte se alla dessa på plats ser jag. Måste lägga upp mina också i morgon. Och visst var det en toppenhelg !!!

SkyAngelMorsan sa...

Ohh....Ika så himla duktig du är och så superfina Lo:sar......nästa gång följer jag med!! så det så....ser ut att ha jätteskoj där! vill sitta hos dig för du utmanar mig till färger som jag aldrig trodde jag skulle använda!!! Kram

Barnen!!!